- Jednofázový marketing. Je to strategie, která naprosto ignoruje psychologický rozhodovací proces klienta. - Co vlastně přináší zisk? Pokud si nejste jistí, které z vašich marketingových aktivit přináší výsledky a které jen odčerpávají peníze, nejste na dobré cestě k nejlepším výsledkům. - Co má klient dělat? Budete-li očekávat, že po přečtení vašeho inzerátu bude klient vědět, co má přesně udělat, dosáhnete slabých výsledků - Pro více informací volejte… Zákazník automaticky předpokládá, že bude muset odolávat nátlaku druhé strany, aby si něco koupil. - Soustředění na firmu místo na zákazníka. Zákazníci se více než o úspěchy firmy zajímají o to, jak jim můžete pomoci. - Opomenutí levných způsobů prezentace. Majitelé malých a středních firem nemívají příliš vysoké rozpočty na marketingové aktivity, a proto se obvykle pouze uchylují ke zmínkám ve Zlatých stránkách, novinovým inzerátům, rozhlasovým spotům nebo billboardům. - Kopírování konkurence. Nelze se držet hesla „když to dělají všichni, tak na tom asi něco bude.“ - Masové oslovení. Pokud se snažíte oslovit všechny najednou, ale nikoho konkrétního, pravděpodobně si vás nikdo nevšimne. - Nákladné budování image. Soustředěním příliš mnoha prostředků na budování image nevybízíte zákazníky k akci. - Časté změny marketingové strategie. Nikdy nepřestaňte používat účinnou marketingovou kampaň jen z toho důvodu, že začala vás, vaše zaměstnance či přátele nudit.