Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v nadcházející vánoční sezóně marketéři, kteří skutečně rozumějí nákupnímu chování svých zákazníků.
- Používejte digitální i tradiční marketingové kanály. Všechny kanály vám mohou přinést hodnotu. Jde pouze o to, shromáždit fakta a najít správný mix právě pro vaši společnost.
- Zvažte své strategie. Zaměřte se na jednotlivé segmenty svých zákazníků a sledujte, jaké možnosti preferují v současné době.
- Začněte včas. Velké propagační kampaně prostřednictvím e-mailu by letos měly začít brzy. Některé značky začaly již v červenci. Marketing ve vyhledávačích by měl naopak posečkat a soustředit se na krátkodobější kampaně.
- Použijte získaná data a pečlivě plánujte. Všechny vánoční aktivity by se měly řídit těmito taktikami. Klíčem k úspěšnému byznysu nejen pro toto období jsou kvantitativní i kvalitativní aspekty marketingu založeného na angažování zákazníků.
-kk-