5 tipů pro design newsletteru

Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno čitelná a přesto působivá. Tyto potřeby můžete uspokojit prostřednictvím newsletterů. Článek radí, jak tuto formu přímého marketingu využít co nejlépe, ať už v digitální nebo papírové podobě.

  • Nebijte se v prsa. Nikdo nemá rád chvástaly. Soustřeďte se na to, jak vaše výrobky nebo služby mohou usnadnit zákazníkům život. Nejlepší je využít příběhy skutečných spokojených zákazníků.

  • Použijte působivé fotografie. Lidé se nejlépe identifikují s dalšími lidmi. Využijte proto fotografie lidí v interakci s vašimi produkty. Pracujte s emocemi, abyste upoutali pozornost čtenářů.

  • Zapamatujte si, že slovo „vy" je jedním z nejsilnějších slov. Chcete přeci, aby měl čtenář pocit, že vše je o něm.

  • Poskytujte silné, informativní titulky a body. Umožněte čtenářům snadné čtení. Měli by být schopni rychle text prohlédnout a získat hlavní informace z titulků a bodů.

  • Soustřeďte se na obal. Je to první, co čtenář uvidí. Na obalu by měly být obličeje, angažovaní lidé a srdečné příběhy.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine