6 tipů pro B-to-B e-maily

Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to automaticky znamenat větší objem prodeje. Zvážit je třeba jiné taktiky. Článek přichází s šesti radami pro zvýšení aktivity B-to-B e-mailů.

- Optimalizujte přihlašovací formuláře. Přistupujte k nim jako ke stránkám, na které vedete čtenáře svých zpráv, a testujte je. Naučte se vysvětlit všechna povinná pole a co nejvíce urychlit vyplňování.

- Využijte e-mailové newslettery tím, že je umístíte na váš web. Nejen, že tím zlepšíte své umístění ve vyhledávačích, zajistíte si také to, že návštěvníci neskončí jen na hlavní stránce.

- Segmentujte. Obsah vytvořený na míru příjemci vykazuje výrazně vyšší procento reakcí. Segmentujte na základě demografických ukazatelů, pracovních titulů, funkcí, oddělení apod.

- Posilte svou výzvu k akci. Ne každý e-mail vede k prodeji, vždy byste se však měli snažit o navazování interakcí. Vyzvěte příjemce k reakci prostřednictvím e-mailu, ale i telefonu, sdílení zpráv s ostatními, sociálních médií apod.

- Utvrďte vztahy. Odkazujte na způsob, jímž se vaše kontakty přihlásily k odběru zpráv. Když si na vás vzpomenou, máte větší šanci uspět.

- Sledujte chování, které vám umožní zacílit vaše sdělení. Identifikujte různé úrovně zájmu, které ukazují na příležitosti k zaslání specifických zpráv.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine