Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to automaticky znamenat větší objem prodeje. Zvážit je třeba jiné taktiky. Článek přichází s šesti radami pro zvýšení aktivity B-to-B e-mailů.
- Optimalizujte přihlašovací formuláře. Přistupujte k nim jako ke stránkám, na které vedete čtenáře svých zpráv, a testujte je. Naučte se vysvětlit všechna povinná pole a co nejvíce urychlit vyplňování.
- Využijte e-mailové newslettery tím, že je umístíte na váš web. Nejen, že tím zlepšíte své umístění ve vyhledávačích, zajistíte si také to, že návštěvníci neskončí jen na hlavní stránce.
- Segmentujte. Obsah vytvořený na míru příjemci vykazuje výrazně vyšší procento reakcí. Segmentujte na základě demografických ukazatelů, pracovních titulů, funkcí, oddělení apod.
- Posilte svou výzvu k akci. Ne každý e-mail vede k prodeji, vždy byste se však měli snažit o navazování interakcí. Vyzvěte příjemce k reakci prostřednictvím e-mailu, ale i telefonu, sdílení zpráv s ostatními, sociálních médií apod.
- Utvrďte vztahy. Odkazujte na způsob, jímž se vaše kontakty přihlásily k odběru zpráv. Když si na vás vzpomenou, máte větší šanci uspět.
- Sledujte chování, které vám umožní zacílit vaše sdělení. Identifikujte různé úrovně zájmu, které ukazují na příležitosti k zaslání specifických zpráv.
-kk-