Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích?

Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají? Většina vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, přibližně třetinu…

Článek v rámci předplatného Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích

Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…

Článek v rámci předplatného Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…

Kurz Efektivní komunikace s masmédii, AHA PR Agency

icon Čeká vás rozhovor pro média? Nepodceňte přípravu

Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady propagace start-upu

Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…

Firemní blog: Oživte jeho starý obsah

Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…

Článek v rámci předplatného Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…

Článek v rámci předplatného 8 nejhodnotnějších značek roku 2018

Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi

Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…

Článek v rámci předplatného Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…

Výpis 4052 z celkem 995