Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají? Většina vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, přibližně třetinu…
Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…
Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…