Marketing - zprávy z HR

Úvod do guerilla marketingu

Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo známost firmy, ale především o zisk. Tento termín zavedl v roce 1986 kreativní ředitel Leo…

Řešíme reklamace

Článek v rámci předplatného Řešíme reklamace

Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…

V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

Článek v rámci předplatného V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…

Jak se propagovat a nevychloubat

Článek v rámci předplatného Jak se propagovat a nevychloubat

Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…

Češi a teleshopping

Článek v rámci předplatného Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Článek v rámci předplatného Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…

Zkušenosti nad zlato

Článek v rámci předplatného Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Článek v rámci předplatného Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…

Blog jako komunikační kanál

Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…

Jak řídit reputaci 2.

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci 2.

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…

Jak řídit reputaci

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních…

Pohlednice v marketingu

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…

Sedm tipů pro budování značky

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro budování značky

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…

Výpis 677689 z celkem 995