Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo známost firmy, ale především o zisk. Tento termín zavedl v roce 1986 kreativní ředitel Leo…
Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…
Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…
Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…
Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…
Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…
Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…
Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…