Marketing - zprávy z HR

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože.…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Vytuněný marketing

Vytuněný marketing

Marketingový program je někdy jako staré auto. Nevykazuje již takové…

Češi a direct marketing

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Co je MRM?

Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se…

Ujasněte si marketing

Článek v rámci předplatného Ujasněte si marketing

Řada firem se potýká s tradičními způsoby obchodního plánování a…

Pět pilířů marketingu

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…

Nešlapejte si po marketingu

Nešlapejte si po marketingu

Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují…

Výpis 820832 z celkem 995