Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým zákazníkům to, co chtějí. Stojí však před velkým problémem, jak umožňovat…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…
Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…
V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…