Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým zákazníkům to, co chtějí. Stojí však před velkým problémem, jak umožňovat…

Protože hlemýžď ryje do skla

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Vytuněný marketing

Vytuněný marketing

Marketingový program je někdy jako staré auto. Nevykazuje již takové…

Češi a direct marketing

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Co je MRM?

Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se…

Ujasněte si marketing

Článek v rámci předplatného Ujasněte si marketing

Řada firem se potýká s tradičními způsoby obchodního plánování a…

Pět pilířů marketingu

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…

Výpis 820832 z celkem 996