PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim zatelefonoval nějaký reportér a hovořil s nimi o jejich současných aktivitách. Takové rozhovory…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…
Svět je plný nudných všedních věcí, kterých si lidé nijak zvlášť nevšímají.…
Americká internetová stránka eDiets se díky agresivnímu marketingovému…
Lidé čtou váš elektronický zpravodaj kvůli obsahu. Proto je nutné jim tento…