Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem reklamního prostoru či času v tisku, televizi atd. Proto je třeba…

Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Článek v rámci předplatného Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…

Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Článek v rámci předplatného Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…

info@podnik.xx

Článek v rámci předplatného info@podnik.xx

Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z…

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…

Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Článek v rámci předplatného Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Článek v rámci předplatného Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Článek v rámci předplatného Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…

Základní prvky tiskového prohlášení

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Článek v rámci předplatného Návrh obchodní značky je složitým úkolem

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…

Výpis 950962 z celkem 995