Reputace je zásadní součástí hodnoty společnosti a stává se klíčovým měřítkem jejího výkonu. Tři pětiny respondentů uvedly, že obchodní značka či reputace firmy představují více než 40 % její tržní hodnoty. Více než 77 % věří, že důležitost reputace za poslední dva roky vzrostla. Vedoucí manažeři již nepovažují tradiční finanční měřítka za jediné indikátory úspěšnosti společnosti. 92 % respondentů zmiňovaného výzkumu poukázalo na reputaci jako na důležitou součást strategie své společnosti a 24 % vnímá dobré jméno firmy jako nejdůležitější měřítko její úspěšnosti. Za touto odpovědí teprve následovaly: ziskovost (17 %), návratnost investic (13 %), udržitelnost (6 %) a hodnota akcií na burze (5 %). Pouze kvalita produktů a služeb (27 %) byla jako měřítko úspěšnosti jmenována častěji než reputace firmy. -ba- Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny