Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je založení diskusního fóra na firemních webových stránkách, založení blogu nebo poskytnutí prostoru pro založení blogů věrným zákazníkům. Odborné blogy jsou výhodné jakožto zdroj informací i potenciálních zákazníků z řad čtenářů.

Je třeba počítat s tím, že výše uvedenými způsoby získáte reakce většinou velice spokojených nebo velice nespokojených zákazníků. Výhodou je viditelnost komentářů, takže každý návštěvník stránek si může přečíst názory jiného zákazníka i vaši odpověď.

Efektivita blogu záleží na zapojení do ostatních způsobů komunikace se zákazníky, jeho profesionální a odborné kvalitě. Je třeba pravidelně jej aktualizovat, umožnit prostor pro psaní komentářů a odpovídat i na negativní reakce.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny