- Nespoléhejte jen na reklamu. Hledejte nejefektivnější způsoby, jak komunikovat svůj slib. Reklama je jedním z nich, nikoli však jediným.
- Zůstávejte reální. Dávejte si pozor, abyste jen nemluvili o tom, co děláte – dělejte to, co říkáte.
- Odlišujte se. Kdykoli to bude možné, snažte se odlišit od konkurence. Průměrnost vás pouze vystaví více útokům.
- Stále se učte. Nepřestávejte se učit novým věcem o svých zákaznících. Neočekávejte však od nich odpovědi, pouze vodítka.
- Počítejte s neracionálním uvažováním. Uvědomte si, že vždy bude existovat určitá iracionální složka vztahu zákazníka k vaší značce. Ne pokaždé ji můžete kontrolovat, pokud tomu však porozumíte, bude to snazší.
- Dodržujte své principy. Má-li vaše značka zůstat aktuální a relevantní, nesmíte se vyhýbat změnám. Dávejte si však pozor, abyste zachovali své základní principy.
- Snažte se obnovit důvěru. Důvěry se v dnešní době příliš nedostává. Prosperitu mohou očekávat značky, které zachovají autenticitu, odpovědnost a integritu.
- Zvažte svou nejdůležitější otázku. Zejména v náročných časech a při omezeném rozpočtu je zásadní soustředit se správným směrem. Velmi často trávíme čas hledáním odpovědí, aniž bychom si byli jisti, že známe správnou otázku. Před kterou nejdůležitější otázkou vaše značka letos stojí?
-kk-