Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla průzkum, jehož pomocí vyvrátila dosavadní teorii, že sofistikovaná přímá poštovní reklama je doménou pouze velkých firem. Je tomu tak alespoň ve Velké Británii, kde výzkumníci z Pitney Bowes oslovili tisícovku malých firem, aby se ukázalo, že celá čtvrtina z nich běžně používá úspěšné nástroje přímého marketingu. Do roku 2007 se navíc očekává, že počet těchto firem stoupne na 39 procent. Úspěšným direct marketingem se myslí následující.
- Pravidelné aktualizování a bezpečné uložení databáze s rejstříkem současných i potenciálních zákazníků s veškerými potřebnými detaily.
- Stávající zákazníci jsou profilováni a potenciální se vybírají ze seznamu pro konkrétní aktivity.
- Respondenti directmarketingových kampaní jsou zpětně zkoumáni za účelem lepšího zacílení budoucích kampaní.
-kk-