Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s externími PR profesionály, měli byste vědět, jak vypadá dobrá PR kampaň. Článek upozorňuje na základní otázky, které byste si měli položit.
-
Dokáží vaše tiskové zprávy přilákat pozornost médií?
-
Telefonujete do médií zpětně a dokážete tyto hovory vyřizovat efektivně?
-
Vytváříte pouze běžné příběhy pro média?
-
Přemýšlíte jako novináři a přicházíte s novými příběhy?
-
Prezentujete se jako odborníci ve svém oboru, kteří se mohou vyjadřovat k řadě témat?
-
Prezentujete svou společnost tak, abyste budovali silnější značku?
-
Využíváte svého mediálního pokrytí v reklamních a marketingových kampaních?
-
Využíváte svého mediálního pokrytí na blozích?
-
Kombinujete tradiční média se sociálními médii?
-kk-