Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli ochotni zajímat se o konkrétní produkty či služby. Měly by přesvědčit k nákupu nebo alespoň zvednutí telefonu. Tvůrci propagačních materiálů by se proto měli v první řadě vcítit do role zákazníka, který o nabízených produktech nic neví. Pak si mohou odpovědět na následující otázky:
- Lákají titulky k četbě celého materiálu?
- Má čtenář možnost zjistit hned pod titulkem, co se jím vlastně míní?
- Mluví materiál jasně k potenciálnímu kupujícímu?
- Vědí příjemci něco o vašich produktech?
- Používáte akčnější slovesa než „být“?
- Je z materiálu patrné, že vaše firma má kvalifikaci a odpovídající odborné znalosti?
- Nezapomněli jste na kontaktní údaje?
- Co očekáváte od čtenáře, že udělá po přečtení vašeho propagačního materiálu?
-kk-