Jak si udržet obhájce vaší značky?

Ne každý klient je zároveň „advokátem" vaší firmy nebo značky. Advokáti totiž jen nenakupují. Jsou to angažovaní zákazníci, kteří šíří vaši pozitivní pověst a získávají nové potenciální zákazníky. Jak si tyto důležité klienty udržet?

- Ptejte se nových zákazníků, kdo vás doporučil. Zajímejte se, kdo jsou vaši advokáti a jakými cestami vás propagují.

- Vytvářejte seznamy svých obhájců a distribuujte je zaměstnancům v první linii. Například na poradách pravidelně informujte o tom, kdo je na tomto seznamu.

- Obratem poděkujte za referenci. Zašlete příslušnému advokátovi osobní písemné poděkování nebo poděkujte alespoň telefonicky či e-mailem. Nezáleží na tom, zda vám daná reference přinese ovoce, všechny reference si zaslouží poděkování.

- Poděkujte při osobním setkání. Pokud vás advokát navštíví přímo ve vaší provozovně, poděkujte mu osobně.

- Zasílejte pravidelnou korespondenci s přidanou hodnotou. V době zdánlivě neosobních e-mailových newsletterů zkuste nabídnout např. články s užitečnými radami, které pošlete klasickou poštou spolu s ručně psaným poděkováním.

- Uspořádejte akci s poděkováním. Je-li to geograficky možné, uspořádejte občasné neformální setkání se svými advokáty.

-kk-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink