Každý už slyšel o jarním úklidu či o novoročních předsevzetích. Ale v PR je během roku jen málokdy čas se zastavit, utřídit si myšlenky a v klidu plánovat. Právě letní období dovolených se k tomu hodí nejlépe. PR Daily nabízí následující návod:
- Protřiďte si kontakty. Zaktualizujte je a vymažte ty, které máte uložené vícekrát.
- Obnovte členství v profesních organizacích. Jde o způsob sebevzdělávání a zároveň cenné zdroje informací.
- Aktualizujte medailisty. Možná to občas dělá sekretářka, ale zkuste se na ně podívat sami. Určitě zjistíte, že tam některé nové kontakty či média chybí.
- Plánujte. Většina profesionálů v PR je zvyklá na třiceti- až devadesátidenní období. Zkuste roční perspektivu a vyjádřete své cíle, strategie a taktiky tak, jak jste se kdysi učili ve škole.
- Zkontrolujte krizový plán. Ujistěte se, že je aktuální a obsahuje všechna potenciální rizika, která organizaci hrozí.
Určitě máte hodně práce i teď, když jsou kolegové na dovolené. Ale pokud věnujete čas výše uvedeným činnostem, budete následující rok mnohem efektivnější. A nezapomeňte – léto skončí, než se nadějete, a pak už se zase nezastavíte.
-th-