Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a docílily očekávaného zvýšení prodeje. Při zavádění jakékoli marketingové strategie je v první řadě třeba jasně vymezit, na koho by se měla zaměřit a proč. Pak mohou firmy využít některou z níže uvedených nenákladných cest k propagaci svého byznysu.
- Získejte lokální seznam adres, na které můžete rozeslat osobní představení své činnosti.
- Průzkumy se vyplatí. K jejich provádění můžete najmout například studenty.
- Proveďte průzkum trhu se svými přáteli a rodinou – vzorkové dny.
- Zapojte do svých aktivit místní komunitu, školy nebo důchodce, podle toho, jaké služby budete nabízet.
- Sledujte zprávy a významné události.
- Kontaktujte firmy organizující konference, navštěvujte obchodní výstavy.
- Budujte kontakty, spolupracujte s ostatními místními firmami.
-kk-