- Poutavý, nový a originální obsah. Budou-li vaše články nudné a neaktuální, příjemci je přestanou číst.
- Smysl pro profesionalitu. Myslete na to, že newsletter je rozšířením vaší společnosti a měl by odpovídat vaší pověsti.
- Osobní kontakt. Snažte se odhalit něco osobního, a budovat si tím větší image odborníka.
- Nabídky a výzvy k akci. Dejte příjemcům důvod jednat okamžitě. Kdyby měli čekat, nebudou pravděpodobně reagovat vůbec. Přidejte speciální nabídku s omezenou dobou trvání.
- Konzistentnost. Nesnažte se ušetřit tím, že budete newsletter rozesílat jen jednou čtvrtletně nebo dokonce pololetně. Byla by to naopak ztráta peněz.
- Tisk. Zkuste svůj newsletter vytisknout. E-mail je samozřejmě levnější, tištěný nwsletter však minimálně dojde příjemci do schránky.