Nejde jen o zapamatování

Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa zkoumala pověst nejznámějších firem na trhu. Došla k závěru, že firmy by při investování do reklamy neměly usilovat jen o to, aby si lidé reklamy pamatovali, ale o upřímnost. Reklamy, které si respondenti v posledních letech nejlépe zapamatovali, totiž nebyly vždy považovány za nejvěrohodnější.

Reklama ale není jediným zdrojem dobrého image firmy. Některé firmy vděčí za popularitu svým výjimečným šéfům. Charismatická osobnost může způsobit, že firmy vydají na reklamu mnohem méně než konkurence. U jiných zafungovalo pozitivní představení firemní kultury. Nejúspěšnější jsou společnosti, jejichž aktivity jsou v souladu s očekáváním zákazníků. Zákazníků nejde o to, zda se jedná o luxusní, či levné produkty.

-kk-

**Datum vydání:** XI/2004
Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media