Někdo sbírá houby, někdo informace

Kompletní 360° pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní pohled pokládá zákazníka za žijící, dýchající entitu, nikoli za neslučitelný soubor volně souvisejících dat. Rozpoznává, jak zákaznické interakce ovlivňují téměř všechny části společností, od prodeje a marketing po výrobu a produkci. Problém je, jak se k tomuto pohledu dopracovat.

Komplexní pohled se zdá stejně nedosažitelný jako Svatý grál, a to kvůli integraci. Největším problémem managementu informací o zákaznících je totiž podle studií rozmanitost zdrojů dat, ze kterých musí informace vytahovat. Data jsou rozptýlená po nejrůznějších místech v nejrůznějších formách, jak tedy může někdo doufat, že získá kompletní obraz zákazníka? Naneštěstí tuto situaci nejde vyřešit snadno a rychle. Podle výzkumů společnosti plánují tento rok nasbírat více informací o zákaznících než vloni. Ale nástroje pro integraci dat o zákazníkovi teprve dozrávají.
-ba-
Article source InformationWeek - portál předního amerického magazínu InformationWeek věnovaný moderním technologiím a byznysu
Read more articles from InformationWeek