Propagování vašich webových stránek offline cestou je stejně důležité jako on-line marketingová kampaň. Stále totiž existuje řada zákazníků, kteří neumějí efektivně využívat Internet. Článek proto přichází s tipy na tuto propagaci.
- Firemní dokumentace. Odkaz na webové stránky by měl být součástí vašeho hlavičkového papíru, vizitek, faktur apod. Můžete jej nechat vytisknout i na obálky.
- Firemní vozidla. Přidejte odkaz na firemní web na vaše osobní i nákladní vozidla. Dávejte pozor na profesionální design.
- Noviny a časopisy. Reklama v tisku může být velmi nákladná. Začněte proto například v inzertní rubrice místních novin. Až dosáhnete vyšší návštěvnosti vašich webových stránek, můžete inzerovat ve větších novinách.
- Rozhlas. Opět začněte u lokálních stanic.
- Televize. Pokud nemáte mnoho prostředků, soustřeďte se nejprve na místní kabelové stanice.
- Značkové věci. Umístěte odkaz na váš web také na firemní tužky, hrníčky, podložky pod myš, trička apod. Tyto předměty se většinou rozdávají zadarmo, spolu s odkazem se však mohou výrazně vyplatit.
- Ústní šíření reklamy (Word of Mouth ). Jediný způsob, jak dosáhnou pozitivního ústního šíření reklamy o vás, je nabízet výjimečné produkty či služby. Buďte profesionální, zdvořilí a upřímní.
-kk-