On-line newsroom v deseti krocích

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete se tak však připravit o bezplatnou publicitu. Stačí vám přitom deset jednoduchých kroků.

- Tiskové zprávy. Své tiskové zprávy vždy publikujte on-line na svých stránkách, i když je samostatně zasíláte konkrétním médiím. Sekci s tiskovými zprávami udržujte aktuální. Zvykněte si publikovat zprávy on-line vždy ve stejný den, kdy je předáváte médiím.

- Obrázky/loga. Galerie obrázků je pro váš web nezbytná. Měla by zahrnovat kvalitní fotografie manažerů, vašich provozoven, produktů a také loga. Zpřístupnění těchto informací novinářům vám usnadní mnoho práce.

- Videa. Video je vítaným doplňkem. Můžete on-line publikovat své reklamy, prohlídky provozoven apod. Důležité je, aby tato videa byla relevantní a profesionální.

- Často kladené otázky (FAQ). Novináři většinou navštíví váš on-line newsroom poprvé, když hledají informace o vaší společnosti. Tyto běžné otázky můžete zodpovědět právě v sekci FAQ, a usnadnit jim tak orientaci.

- Historie firmy. Není třeba vytvářet žádný dlouhý dokument. Uveďte pouze stěžejní data, která jsou pro vaši společnost důležitá. Můžete je doplnit o fotografie nebo mapy.

- Životopisy manažerů. K fotografiím manažerů přidejte jejich stručný životopis. Přidejte také stejný kontakt na zaměstnance, který má na starosti PR. Novináři si jej tak lépe zapamatují.

- Ocenění a uznání. Vystavte on-line své ceny a úspěchy. Tyto informace se často objevují v novinových článcích, proto na ně nezapomínejte.

- Zákazníci. Máte-li svolení zákazníků, zveřejněte jejich názvy a loga. Zobrazení zákazníků, kteří využívají vaše produkty, pro vás udělá mnoho.

- Připravované akce. Tím, že zveřejníte, jakých akcí se budete účastnit a které sami připravujete, dáte médiím více příležitostí, jak se s vámi spojit. Ukážete také, že máte své místo v oboru.

- Kontakt. Nezapomeňte uvést kontakt na manažera PR: poštovní adresu, e-mailovou adresu, telefonní čísla, fax apod. Snažte se uvést co nejvíce kontaktních informací, aby vás novináři mohli co nejsnáze kontaktovat.

-kk-

Article source About Advertising - part of the About.com website focused on advertising
Read more articles from About Advertising