Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato otázka je pro soudobé marketéry stále důležitější. Článek proto shrnuje několik tipů, jak správně upravit zprávy pro mobilní zařízení.

- Nejprve proveďte průzkum mezi zákazníky. Snažte se zjistit procento příjemců svých zpráv, kteří čtou e-maily na mobilním zařízení. Můžete se například ptát již v rámci jejich registrace k odebírání vašich zpráv. Pak je na řadě zvážit, jaká opatření zavést.

- Udržujte zajímavé a stručné předměty zpráv. Vzhledem k tomu, že někteří příjemci mohou na svých zařízeních vidět jen předmět zprávy, je třeba, aby upoutal pozornost. Měl by být krátký, příjemný a k věci.

- Důležité informace umístěte nahoru. Jelikož některá mobilní zařízení ukazují jen několik prvních řádek zpráv, snažte se do nich napsat své klíčové sdělení.

- Přidejte textovou verzi a odkaz. Starší mobilní zařízení nedokáží zobrazit zprávy ve formátu HTML, posílejte proto i textové verze svých sdělení. Zprávu vytvářejte tak, aby byla co nejkratší a přidejte odkaz, který povede na stránky s více informacemi.

- Zvažte použití loga. I když některá mobilní zařízení nedokáží zpracovávat obrázky v e-mailech, zvažte přidání vašeho loga do horní části zprávy. Pomůže vám to v budování značky.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine