- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média nebudou prezentovat reklamu skrytou za tiskovou zprávu.
- Upravte zprávu pro konkrétní publikum. Řekněme, že přicházíte s produktem či službou, které bude zajímat jak distributory, tak zákazníky. Efektivní tisková zpráva pro obchodní publikace bude vypadat jinak než verze pro zákazníky.
- Pište jednoduše a srozumitelně. Firmy mají tendenci popisovat své novinky mnoha přídavnými jmény, takže čtenáři není srozumitelné, o čem je vlastně řeč. Používejte jednoduchá slova a alespoň v úvodní části zprávy vynechejte technické termíny.
- Uchovávejte dobře zacílené a aktuální seznamy e-mailových adres. Měly by zahrnovat každého, pro koho budou vaše zprávy relevantní.
- Podpořte své seznamy adres profesionálními službami pro distribuci tiskových zpráv. Dnes existuje řada internetových stránek, která za rozumné peníze publikuje vaše zprávy a předá je důležitým médiím.
-kk-
Zdroj