- Shromážděte obrazový materiál. Znamená to připravit si fotografie řečníků či nových produktů, sejmuté obrazovky a všechno ostatní, co může být ve vizuální podobě relevantní. Čím více obrázků budete mít, tím lépe. Samozřejmě dbejte na kvalitu. - Ujistěte, za váš mluvčí má vždy připraveno několik vět na rozhovor s novináři. Příště vás budou kontaktovat na základě původních zkušeností. - U příležitosti otevírání nové pobočky nebo zahájení prodeje nového produktu se ujistěte, že můžete novinářům poskytnout aktuální informace o dosavadní historii firmy. Nespoléhejte na paměť novinářů. - Informace o firmě poskytujte novinářům ve standardním papírovém balíčku nebo modernější on-line podobě.
Zkušení PR manažeři by také měli zvážit přijetí interního zaměstnance pro otázky styku s tiskem nebo PR agenturu s potřebnými dovednostmi a kontakty v daném oboru.