Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak, jak byste si přáli? Seznamte se se základními důvody, proč zákazníci nenakupují.
- Nejsou informovaní o vašem produktu. Zákazníci nemohou nakupovat produkty, o kterých nemají informace. Ujistěte se, zda se soustředíte na správnou cílovou skupinu. Důležité je vědět, že řešením není vždy posílení marketingu, ale především jde o trh, který oslovujete a nástroje, které používáte.
- Nerozumějí výhodám vašeho produktu. Zákazníci nenakupují jen na základě ceny. Posuzují také výhody, které jim produkty přinášejí. Když se zeptáte svých zákazníků na výhody vašich produktů, budou vám umět odpovědět? Marketing je třeba postavit na výhodách produktů. Vytvořte si seznam tří největších výhod každého produktu a zdůrazňujte je ve svých marketingových sděleních.
- Nemají pocit, že váš produkt má hodnotu. Zákazníci nebudou nakupovat produkty, v nichž nevidí žádnou hodnotu. Měli byste využít výhod svých produktů tak, aby zákazníkům tlumočily hodnotu, kterou získají nákupem.
- Nevidí, jak váš produkt může splnit jejich potřeby. Vědí vaši zákazníci, jak vaše produkty odpovídají jejich potřebám? Můžete jim usnadnit život, ušetřit čas nebo pomoci, aby se cítili lépe? Musíte to zákazníkům sdělit a nečekat, že si to uvědomí sami.
- Váš produkt pro ně není dostupný. Zákazníci nemohou nakupovat něco, co je pro ně nedostupné. Chtějí mít snadnou možnost produkt získat a používat. Jak jim můžete svůj produkt lépe zpřístupnit?
-kk-