Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení marketingových rozpočtů. Navíc existuje celá řada aktivit, které nic nestojí.
-
Staňte se odborníkem. Publikujte odborné články v místních médiích či zpravodajích profesionálních organizací, v nichž se zmíníte i o své firmě. Hledejte také možnosti publikovat na internetu. Svou publikační činnost si archivujte a používejte ji při komunikaci se zákazníky.
-
Staňte se dobrým mluvčím. Organizátoři profesionálních setkání stále hledají profesionální spíkry. Začněte u místní hospodářské komory nebo Rotary clubu. Vystupujte na konferencích a budujte kontakty.
-
Staňte se vedoucím odborného kurzu. Je to výborná příležitost, jak vás zákazníci mohou vidět jako odborníka a pomoci vám propagovat váš byznys.
-
Odměňujte reference. Jednou z nejlepších cest k získání nových zákazníků je využít pomoci těch stávajících. Nabídněte proto výhody těm, kteří vám doporučí nového zákazníka.
-
Rozesílejte elektronický magazín. Pravidelný newsletter vám pomůže lépe zůstat v kontaktu se současnými i potenciálními zákazníky.
-
Využijte možností bezplatného PR. Rozesílejte tiskové zprávy místním médiím nebo dejte najevo, že jste k dispozici jako odborníci pro rozhovory.
-
Dávejte. Ujistěte se, že budete informovat média o veškerých svých charitativních aktivitách, sponzoringu apod.
-
Založte blog nebo přispívejte do fóra. Můžete tím snadno přivést více návštěvníků na své webové stránky.
-kk-