Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy se ve Spojených státech podepsaly na dramatickém poklesu investic do přímé poštovní reklamy. Podle marketingové konzultační společnosti Winterberry Group klesl celkový objem investic v loňském roce o 3 %.
Studie s názvem A Channel in Transformation: Vertical Market Trends in Direct Mail 2009 uvádí, že americké firmy loni investovaly do přímé poštovní reklamy 56,7 miliardy dolarů. V roce 2007 to bylo 58,4 miliardy dolarů. Jedná se o největší pokles v posledních 60 letech.
Pro letoší rok předpovídá Winterberry Group další pokles o 8,6 % na 51,8 miliardy dolarů. Největší pokles investic do přímé poštovní reklamy doposud zaznamenalo odvětví finančních služeb, technologií a cestování. Nárůst naopak zaznamenaly telekomunikační společnosti a pojišťovny.
-kk-