Společnosti, které v tomto směru uspěly, uplatnily následující postupy. Vlastní úsilí – je potřeba seznámit se podrobně s různými vyhledávači a zaslat na jejich stránky odkaz na váš podnikový web – nepříliš nákladná možnost, které však může být časově náročná, protože se musíte ujistit nejen o tom, že jste byli do databáze skutečně zařazeni, ale také, že v ní stále zůstáváte. Je rovněž nutno naučit se ledacos o fungování vyhledávačů. Druhou možností je použít automatizovanou službu – existují internetové společnosti, které zajistí umístění vašich stránek do vyhledávačů. Mají také k dispozici formuláře pro celou řadu webových sídel, na něž lze odkaz na vaše stránky vyvěsit. Umožňují také opakované zasílání odkazu do databází. Tyto služby však již něco stojí.
Třetí metoda využívá služeb třetí strany, která za poplatek vše zařídí sama. Některé firmy jsou schopny zaručit i určitou míru úspěšnosti. Finanční náročnost je však daleko větší než u předcházejících metod. (Tříměsíční kampaň může přijít například na 2000 dolarů plus 600 dolarů za každý další měsíc.) Je tedy potřeba pečlivě zvážit, který způsob je nejefektivnější. Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Read more articles from bcentral