Zelenější marketing i firma

Šetrnost k životnímu prostředí je jednou z aktuálně nejdiskutovanějších otázek úspěšného řízení firem. Článek nabízí několik doporučení, jak dosáhnout ekologičtějšího přímého marketingu.

- Vytvořte pravidla environmenální politiky. Bez ohledu na velikost vaší firmy je důležité nejen mít „zelenou“ politiku, ale také ji umět zveřejnit.

- Komunikujte v rámci celého dodavatelského řetězce. Nezajímejte se jen o papír, ale také větší hygienu vašich seznamů adres.

- Měli byste vědět, co funguje. Opravdu potřebujete papírové štítky? Nemůže vaše brožura mít místo čtyř jen dvě strany? Hledejte způsoby, jak ztenčit vaši nabídku.
- Znovu zvažte materiály. V dnešní době existují recyklovatelné a dokonce biologicky odbouratelné plastové materiály. Používejte je proto jako fólie, obaly apod.
- Vzdělávejte spotřebitele. Naučte je pochopit, že přímá reklama je ekologická.

- Zvažte výhody využívání samostatných zdrojů. Omezte vadné kusy a odpad. Vyberte si zdroj blízko vaší firmy, abyste ušetřili na dopravě. Také tiskněte blízko místu, kde budete distribuovat.

- Snižte základní váhu papíru. Otestujte si základní váhu papíru a omezte papíry potažené různými vrstvami.

-kk-
Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine