Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week…
Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…
Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…
Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…
Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…
Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…
Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je…
Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus.…
Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…
Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…
Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak,…