Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Globální trh médií a zábavy čeká masivní růst

Globální trh médií a zábavy dosáhne do roku 2024 5,7 bilionu dolarů. Vyplývá to alespoň ze zprávy snázvem Future of Media Report 2008, kterou zpracovali mediální…

Poslouchejte své IVR

Poslouchejte své IVR

Intuitivní a jednoduché systémy hlasové odezvy (IVR) jsou stále spíše…

5 rad pro spolupráci s konzultanty CRM

Článek v rámci předplatného 5 rad pro spolupráci s konzultanty CRM

Spolupráce skonzultantem voblasti řízení vztahů se zákazníky může být…

7 tipů pro vícekanálovou kampaň

Článek v rámci předplatného 7 tipů pro vícekanálovou kampaň

Článek shrnuje 7 tipů, jak propojit kampaň přímé poštovní reklamy se-mailem…

Deset způsobů, jak porazit recesi

Deset způsobů, jak porazit recesi

Ekonomická recese je příležitostí odlišit se od…

Češi a web 2.0

Češi a web 2.0

79 % českých firem považuje nástroje tzv. webu 2.0, jako jsou blogy nebo…

Než si pořídíte mobilní CRM

Článek v rámci předplatného Než si pořídíte mobilní CRM

Mobilní CRM se rychle stává důležitým nástrojem pro prodejce v terénu nebo…

Základy marketingu pro neziskové organizace

Článek v rámci předplatného Základy marketingu pro neziskové organizace

Marketing je pro mnoho neziskových organizací neznámý koncept. Přitom je…

Článek v rámci předplatného Integrovaný marketing je stále běžnější

Čtyři z pěti amerických marketérů integrují své marketingové kampaně.…

Uživatelé mobilních telefonů by přijali reklamu za SMS zdarma

Článek v rámci předplatného Uživatelé mobilních telefonů by přijali reklamu za SMS zdarma

Critical Path, předního poskytovatele softwaru pro různé druhy mobilních…

Nejste orientovaní na zákazníka jen proto, že to říkáte

Článek v rámci předplatného Nejste orientovaní na zákazníka jen proto, že to říkáte

Řada firem ve svých reklamách uvádí, že se…

Pravidla designu firemní brožury

Článek v rámci předplatného Pravidla designu firemní brožury

I když může být nákladné investovat do navržení a vytvoření firemních…

Výzkum: Firmy neumějí komunikovat se zákazníky

Výzkum: Firmy neumějí komunikovat se zákazníky

Firmy stále nedokážou efektivně komunikovat se zákazníky. Ukázal to výzkum…

Výpis 196208 z celkem 618