Ať už prodáváte auto nebo otevíráte novou firmu, letáky jsou jedním z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších způsobů, jak na sebe upoutat pozornost. - Zvolte…
Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…
Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…
Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…
Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…