Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci netradičními kanály. Netradiční média umožňují poměrně velkou kreativitu, zároveň však mají…
Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…
Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…
Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud…
Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou…
Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní…