Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických médiích. Kampaň se především plánuje podle potřeb firmy a nikoli uzávěrky tištěného titulu.…
Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické…
Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…
Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…
Jistého pana M. napadla během ranního joggingu zajímavá myšlenka, jak…
Marketing pomocí článků je zejména na internetu efektivním způsobem…