Marketing - zprávy z HR

Pravda o programech zákaznické loajality

Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální zákaznické základny. Loajální zákazníci zaručí očekávané obchodní výsledky. Dokáží vzdorovat…

Ženy, sex a reklama

Článek v rámci předplatného Ženy, sex a reklama

Konference Co máme na očích a výstava fotografií Jako facka otevřely v…

Reklama a lidský mozek

Reklama a lidský mozek

Obchod dnes využívá za účelem co nejvyššího zisku i neurofyziologické…

Marketingový narcisismus

Marketingový narcisismus

Marketing má stejně jako osobnostní typy známé jako narcisové tendenci…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…

Proč více kanálů

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva…

Tipy pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Článek v rámci předplatného Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…

Reklama versus PR

Článek v rámci předplatného Reklama versus PR

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…

Češi a značkové zboží

Článek v rámci předplatného Češi a značkové zboží

Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…

Phishing přidělává problémy

Článek v rámci předplatného Phishing přidělává problémy

Phishing je poměrně jednoduchý druh podvodu. Stačí vytvořit důvěryhodně…

Konec tabákové reklamy v EU

Článek v rámci předplatného Konec tabákové reklamy v EU

V Evropské unii začíná od 31. července platit směrnice zakazující tabákovou…

5 omylů reklamních textů

5 omylů reklamních textů

Marketingoví odborníci se stále dopouštějí řady chyb při vytváření…

Výpis 391403 z celkem 618