10 hříchů e-mailových newsletterů

Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné větší výsledky? Pak se pravděpodobně dopouštíte nejméně jednoho z následujících deseti hříchů:

- Trávíte hodiny bezvýsledným surfováním po internetu a hledáním článku, který upoutá pozornost vašich čtenářů.

- Formátujete newsletter sami pomocí svého e-mailového klienta.

- Odesíláte newsletter ze svého e-mailového klienta.

- Sbíráte vizitky lidí, s nimiž se setkáváte a automaticky je přidáváte na seznam příjemců newsletteru.

- Ručně přidáváte a vymazáváte adresy ze seznamu příjemců.

- Ručně odesíláte novým příjemcům uvítací zprávu s poděkováním.

- Nedodržujete měsíční nebo týdenní harmonogram rozesílání newsletteru.

- Rozesíláte newsletter jen tehdy, pokud máte nový produkt nebo službu.

- Newsletter sestává pouze z obchodní nabídky a jasně vyzývá k nákupu.

- Newsletter je pouze informační, se zajímavými články, ale bez vztahu k vašim produktům a k ničemu čtenáře nevede.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews