3 příklady nejlepší praxe na sociálních sítích

Ilustrační snímek

Sociální sítě mohou velký vliv, pokud je zde značka aktivní. Nestačí jen získat fanoušky, je to mnohem složitější. Výsledky pak ale stojí za to: Podle studie Bain & Co. utratí lidé, kteří komunikují se značkou na sociálních sítích, až o 40 % více než ostatní zákazníci.

Portál BusinessBrief přináší 3 příklady praxe, která se v komunikaci přes sociální média dobře osvědčila.

1. Ve společnosti Sanuk se dohlíží na to, aby se se zákazníky komunikovalo i jednotlivě, pokud je to potřeba. Komunitu vytváří tak, že žádají o zaslání fotografií, na nichž zákazníci nosí boty značky Sanuk.

2. Samsung odměňuje ty, kteří nejenže se připojí k online komunitě, ale jsou navíc aktivní. Takže odměnou za shlédnutí videa nebo zodpovězení otázky může přijít překvapení v podobě dárku.

3. K získání zpětné vazby v reálném čase využívá sociální sítě Ford, konkrétně k referencím o nové Fiestě. Zákazníci jsou po několika měsících požádání o zveřejnění videa na YouTube spolu s hodnocením a svými poznatky. To má pomoci potenciálním zákazníkům během jejich rozhodování o nákupu.

 

-th-

 

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com