Vzhledem k stále plnějším e-mailovým schránkám klesá objem reakcí na marketingové e-maily. Přečtěte si proto pět rad, jak optimalizovat vaše e-mailové aktivity a zvýšit klíčová měřítka. Zároveň mějte na paměti, že každé publikum je jiné a nezapomeňte vždy důkladně testovat.
- Formulujte svá sdělení pro okna s náhledem. Většina lidí si prohlíží e-maily v oknech s náhledem, takže vidí několik úvodních řádků, než se posune níže nebo otevře celou zprávu. Vaše sdělení by mělo být jasné již v tomto náhledu.
- Používejte „přátelskou“ kolonku odesílatele. Právě podle odesílatele probíhá identifikace zprávy v okně s náhledem a e-mailové schránce. Měl by jasně odrážet vaši značku.
- Vytvářejte silné předměty zpráv. Předmět je nejdůležitějším faktorem při rozhodování o tom, zda zprávu otevřít. Délka by neměla překročit 50 znaků.
- Přidejte výstřižek s odkazem. Jedná se o první řádek e-mailu, nad veškerou grafikou. Zobrazuje se v okně s náhledem a měl by reprezentovat celý obsah zprávy. Vložte ke své nabídce i odkaz.
- Zajistěte snadno čitelný obsah. Pamatujte si, že běžný uživatel tráví nad každým e-mailem dvě až pět vteřin.
-kk-