5 mýtů o marketingu na sociálních sítích

Portál Entrepreneur.com přinesl seznam mýtů, které se často objevují v souvislosti s marketingem na sociálních sítích:

Na velikosti záleží. Firmy počítají fanoušky a následovatele jako měřítko úspěchu na dané sociální síti. Přitom záleží na jejich kvalitě, tj. na tom, kdo ti fanoušci opravdu jsou.

Médium rovná se message. Nestačí být na Facebooku nebo na YouTube, stále potřebujete svůj originální, úderný marketingový message. Technologie jen pomáhá ho lépe zužitkovat.

Existují guru sociálních sítí. Není to tak. Pokud najdete někoho, kdo se za něj vydává, okamžitě najděte nejbližší východ. Marketing na sociálních sítích se totiž všichni zatím učíme.

Sociální sítě jsou „novými“ médii. Média jsou média a i ta „tradiční“ byla kdysi nová. Základní principy marketingu platí i nadále, zvláště pak ve spojení se znalostí sektoru a cílů společnosti.

Sociální sítě lze outsourcovat PR firmě. Ano, můžete spolupracovat. Ale pamatujte, že nikdo nezná váš podnik lépe než vy a vaši lidé. Takže když dojde na každodenní detailní komunikaci, zvládnou ji zaměstnanci lépe než externisté.

-th-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com