V dnešní době je důležitější než kdy předtím, aby firma udělala dobrý první dojem v online prostředí. Jsou-li vaše stránky nepřehledné z hlediska navigace či jednoduše nudné, příliš mnoho návštěvníků se k vám pravděpodobně vracet nebude. Článek proto radí, jak maximálně využít firemní webové stránky.
- Pište jasně. K angažování zákazníků máte jen několik vteřin. Chytrý vizuální design sám o sobě nestačí, potřebujete také jednoduchý jazyk.
- Buďte co nejjednodušší. Internet je plný špatných stránek. Udělejte ty své co nejsnadněji použitelné a vybudujete si dlouhodobé vztahy se zákazníky.
- Pracujte na optimalizaci pro vyhledávače. Bez optimalizace pro vyhledávače se připravujete téměř o všechny možnosti přirozené návštěvnosti.
- Ujasněte si, kdo jste. Zbavte se žargonu a obrázků z fotobank. Budujte si osobní online identitu.
- Staňte se mobilními. Úprava stránek pro mobilní zařízení již dnes není něčím navíc, ale nutností.
- Sledujte návštěvnost a zlepšujte se. Redesign stránek by nikdy neměl končit.
-kk-