1. E-mailový marketing může přinést velkou návratnost investic, nikoli však automaticky. Je třeba tvrdě pracovat na měření a sledování výsledků, hledat kreativní řešení.
2. E-mailový marketing se liší od marketingu v jiných médiích, včetně těch digitálních. Neměl by obsahovat tolik doplňkových vizuálních či funkčních prvků, jako je pokročilá interaktivita, animace atd.
3. E-maily se nezobrazují všem uživatelům stejně. Ne každému se například automaticky ukazují obrázky.
4. E-mailový marketing se týká pouze oslovování příjemců, kteří vyjádřili souhlas se zasíláním příslušných zpráv.
5. Manažeři odpovědní za e-mailový marketing potřebují schválení a podporu shora.
6. Ani vaši nejlepší zákazníci nebudou číst sáhodlouhé e-maily. Úkolem e-mailu je získat pozornost a přivést čtenáře někam jinam, kde se dozví více – na web, do obchodu apod.
7. E-mailový marketing by měl spolupracovat s obchodem a tradičním marketingem.
8. Chcete-li rozvíjet seznam příjemců svých zpráv, musíte jim co nejvíce usnadnit, aby se k vám přidali. Snažte se co nejvíce kanály komunikovat, jak a proč se přihlásit.
-kk-