Jak uspět v e-mailovém marketingu? Na tuto otázku odpovídala v rámci virtuální konference a výstavy All About eMail marketingová ředitelka vydavatelství digitálních časopisů Zinio a zakladatelka organizace Email Experience Council Jeanniey Mullenová.
- Mějte dobrý důvod. Určete si , proč rozesíláte e-maily.
- Seznamte se s kritickými prvky e-mailového marketingu. Patří sem pochopení jeho vlivu na značku, inteligentní design, podpora prodeje, vytváření servisních zpráv a zapojení virálních prvků (např. sdílení).
- Připravte si plán. Začněte sestavením kalendáře rozesílek. Klaďte velký důraz na e-mailové adresy (přihlašování a odhlašování), plánujte kampaně pro získávání a udržení zákazníků a určete si ukazatele výsledků svých snah. Odkazujte na stránky vytvořené na míru a optimalizujte.
- Zajistěte správné nástroje. Pořiďte si nástroje, které vám umožní stát se efektivní e-mailovým marketérem, včetně získávání dat v reálném čase, přístupu k analytickým nástrojům apod.
- Monitorujte. Pečlivě sledujte následující oblasti: získávání e-mailových adres, kreativitu, fungování dat, integraci více kanálů, technologie, analýzy, soukromí a reaktivaci.
- Připravte své zdroje. Jak často chcete rozesílat e-maily? Jak získáte větší rozpočet? Jak budete komunikovat s nadřízenými?
- Spusťte kampaň a sledujte výsledky. Rozešlete e-mail s určitou nabídkou a měřte, jaká bude odezva.
- Buďte efektnější. Sledujte moderní trendy v e-mailu, například úpravu pro mobilní zařízení, video, dynamické obrázky, sdílení na sociálních sítích apod.
- Integrujte více kanálů. Integrujte své sdělení v každém bodě styku se zákazníkem.
-kk-