Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové programy na sociálních sítích. Není to ani složité ani drahé. Začít je třeba zřízením účtů na…
Stále více firem využívá Facebook ke své propagaci. Jak k tomu ale správně…
Pokud máte ve svém seznamu e-mailových adres oslovovaných pro marketingové…
Jak uspět v e-mailovém marketingu? Na tuto otázku odpovídala v rámci…
Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních…
V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak…
Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…