Branding v digitálním světě

Značky mají pro spotřebitele svou důležitost i v digitálním světě. Podle výzkumu, který provedla agenturní síť Proximity Worldwide včetně své české pobočky, souhlasí téměř polovina internetové populace s tím, že „značky definují, kdo jsem“. Nelze však spoléhat na to, že by jejich přijetí bylo samozřejmé.

Očekává se, že v budoucnosti vzroste význam sofistikovaných technologií, které budou schopné poznávat zákazníky, a umožní tak plně personalizovanou marketingovou komunikaci, relevantní pro konkrétního nakupujícího. Pouze málokdo zůstane offline. Jen značky s ostrým profilem však budou silné.

Etiketa pro značky v digitálním světě podle Proximity Worldwide

- Mluvte k lidem, ne k cílovým skupinám.

- Dejte lidem jednoduše vědět, čím se odlišujete a co nabízíte.

- Zapojte své zákazníky do tvorby značky, vytvářejte zážitky a zapomeňte na monology.

- Změňte status quo – stejně jako web je i vaše značka v pohybu, nelpěte na minulosti.

- Zachovejte si způsoby a neobtěžujte své zákazníky.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny