Internetový personalizační projekt by se měl orientovat na tři skupiny uživatelů: uživatele, kteří navštíví stránky poprvé, neregistrované, ale pravidelné uživatele a registrované uživatele. Nové uživatele by měly přilákat marketingové informace, zejména reklama a přístup k nabídkám. Anonymní uživatelé by měly mít možnost přístupu k nabídce z počítače, na kterém byla vytvořena. Registrovaní uživatelé by pak měli mít tuto možnost všude.
Uživatelům je třeba vhodným způsobem nabídnout registraci. To lze udělat hromadně, například nabídkou dočasné personalizace (registrace pouze na určitou dobu) či možnosti uživatelského nastavení stránky. K výběru produktů je též možno přidat otázky typu proč a komu je daný výrobek kupován. Svou odpovědí se uživatel podílí na vytváření statistiky, tedy podoby webu. Cítí se tak být v kontaktu s příslušnou společností, i když je vlastně anonymním uživatelem.
Cílem personalizačních snah na půdě internetových stránek je nesporně dosažení interakce s uživateli. Jakmile jí společnost dosáhne, může být spokojena, nehledě na to, zda se jedná o registrované č neregistrované uživatele.