Sociální síť Facebook se chystá uspořádat sumit pro přední britské reklamní agentury, jehož cílem je zjistit, co přesně od něj značky očekávají jako od reklamní platformy. Na setkání s názvem „Influencer Summit“ odletí přední kreativci a manažeři agentur do sídla Facebooku v kalifornském Palo Alto.
Dosavadní reklamní model Facebooku funguje na bázi přímého marketingu. Reklamy jsou umisťovány na základě informací v profilech uživatelů tak, aby co nejlépe odpovídaly jejich zájmům. Facebook chce nyní posílit svou komerční stránku a vytvářet reklamní formáty, které značkám umožní více aktivně zapojit uživatele, jejichž počet již překročil 500 milionů.
Ve Velké Británii žije 13,5 milionu aktivních uživatelů Facebooku, což je po USA druhý nejvyšší počet na světě. Bližší informace k podobě reklamních formátů však dosud nebyly zveřejněny.
Nejoblíbenější značkou na Facebooku je Starbucks (americká síť kaváren) s více než 6 miliony fanoušků. Průměrný uživatel se stane fanouškem čtyř nových stránek měsíčně. Polovina uživatelů se na Facebook přihlašuje každý den.
-kk-