Financial Times úspěšně získávají firemní předplatitele

Prestižní ekonomický deník The Financial Times, který jako první britské médium zpoplatnil zpravodajský obsah svého webu, slaví úspěch na poli obchodní spolupráce s firemními zákazníky. Počet předplatitelů online obsahu z řad firem překročil tisícovku. Posílit vztahy s firemními klienty se podařilo především díky přímému zasílání elektronických zpráv.

Výkonný ředitel Financial Times John Ridding uvedl pro agenturu Reuters, že prodej v sektoru firemních předplatitelů meziročně vzrostl o 40 procent. „Přestali jsme využívat jen Factivu či Lexis Nexis a zřídili vlastní agregátor zpráv pro firmy,“ doplnil na nedávné konferenci Reuters Global Media Summit v Londýně. Přímé vztahy se zákazníky navíc umožňují FT žádat od inzerentů až desetinásobně vyšší částky.

Financial Times, jejichž vlastníkem je britská mediální skupina Pearson, úspěšně pronikají i na americký trh, kde vede jejich hlavní konkurent Wall Street Journal. Spojené státy jsou dnes pro FT dokonce největším trhem, především díky rozvoji mobilních zařízení, jejichž prostřednictvím lidé čtou zprávy. Aplikaci pro iPad si ze stránek Financial Times stáhlo od jejího spuštění v dubnu letošního roku již 430 tisíc uživatelů.

-kk-

Zdroj: Euronews - portál mezinárodní zpravodajské televizní stanice
Zobrazit přehled článků ze zdroje Euronews