Více než čtyři z pěti manažerů marketingu a PR plánují v následujícím roce zvýšení investic do sociálních médií a online řízení vztahů s veřejností. Ukázala to mezinárodní studie konzultační společnosti Econsultancy s názvem Social Media and Online PR Report 2010, jíž se zúčastnilo 800 marketingových manažerů především z Velké Británie, ale i z ostatních částí Evropy a také ze Severní Ameriky.
Mezi respondenty byli jak manažeři ve firmách, tak v mediálních agenturách. Konkrétně očekává zvýšení investic do sociálních médií 83 % marketingových manažerů ve firmách a 89 % zástupců agentur.
I přes tato vysoká očekávání se však investice do sociálních médií pohybují stále v poměrně nízkých číslech. Více než čtvrtina oslovených firem, mezi nimiž byly i společnosti Google, Yahoo, BBC, BT, Shell, Vodafone nebo Virgin Atlantic, neinvestuje do sociálních sítí dosud žádné peníze a 33 % pak méně než 5 tisíc liber ročně.
-kk-